קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 35 דק.
מנות10
ציון בריאות44
מגזין

חזיר ברביקיו תפוח מעושן איטי

חזיר ברביקיו תפוח מעושן איטי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מבושל איטי תפוח מעושן חזיר ברביקיו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 796 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 9 שעות ו-35 דקות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. גשו לסופר וקנו רוטב חריף, לחמניות, עלי אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו ברביקיו חזיר מבושל איטי, צלעות חזיר צלויות אפרסק מבושלות איטיות, ו בשר ברביקיו מבושל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את התחת חזיר במחבת רדודה. כדי לשפשף את החזיר, מוסיפים את החרדל היבש ומערבבים היטב. לשפשף את כל פני השטח עם לשפשף את החזיר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
Boston ButtBoston Butt
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
טפטף על פני השטח עם שמן זית ולשפשף היטב שוב. מכסים ומקררים לפחות 6 שעות או לילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
משרים את שבבי התפוח במים קרים לפחות 30 דקות. Preheat 1 צד של גריל פחם בינוני.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תפוחיםצ ' יפס תפוחים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מסננים את שבבי התפוח ומניחים בצד החם של הגריל במגש שבבי העץ או במגש מתכת קטן על ידי האש. שמור את החצי השני של הגריל בחום נמוך מאוד.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תפוחיםצ ' יפס תפוחים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים את החזיר בצד החם יותר של הגריל לצרוב עד חום זהוב מכל הצדדים, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
הסר לצד החום התחתון של הגריל. מבשלים לאט, מעל חום נמוך, 300 מעלות F, עד הבשר רך ונופל מהעצם, על 2 1/2 שעות. להפוך את הבשר כל 20 דקות בערך.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
הסר מן הגריל ולתת מנוחה במשך 10 דקות. חותכים או לגרוס לחתיכות בגודל ביס ומניחים בקערה גדולה. לזרוק עם הכמות הרצויה של רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
9
מניחים על לחמניות מלמעלה עם בצל אדום וחמוצים.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
חמוציםחמוצים
גלולגלול
10
מערבבים את כל החומרים יחד ומערבבים היטב.

מרכיבים

10ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס תפוחים, ספוג במיםצ'יפס תפוחים, ספוג במים11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה4(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה11 קילו קישואים,קאייןקאיין41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין4(חוֹרֶף)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש6ציפורןשום, טחוןשום, טחון4(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)רוטב חריף בסגנון דרומי (מומלץ: טבסקו)רוטב חריף בסגנון דרומי (מומלץ: טבסקו)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד10ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, טחוןבצל, טחון4(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4(חוֹרֶף)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו טריים קצוציםעלי אורגנו טריים קצוצים2(חוֹרֶף)פפריקה קלהפפריקה קלה2(חוֹרֶף)פפריקה חמהפפריקה חמה2largesחמוץ, פרוס לתוך סיבובים דקיםחמוץ, פרוס לתוך סיבובים דקים2קילוגרםתחת חזירתחת חזיר1קטןבצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות8largesרולסרולס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Leese-פיץ Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו