קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

חזיר גולש עם תפוח ובצל

חזיר גולש עם תפוח ובצל
חזיר גולש עם תפוח ובצל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 43 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 859 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיץ תפוחים מעונן, תפוחים, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב התפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים קרמל חם כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. נסו תפוח ובצל לשרת עם חזיר, צלעות חזיר בצל תפוחים, ו בצל-צלעות חזיר תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הבייקון ומבשלים עד פריך; להסיר עם כפית מחוררת. לטף את החזיר יבש עם מגבות נייר, להוסיף את טפטוף בייקון חם ולאפשר את הבשר כדי ליצור קרום משחי. הפוך את החזיר, לבשל עד הצד השני הוא השחמה ולאחר מכן להתפורר חזיר עם כף עץ. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
מלח ופלפלמלח ופלפל
קרוםקרום
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
כף עץכף עץ
3
בעוד חזיר חום, לקלף ולקצוץ את התפוחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
חזירחזיר
4
מוסיפים את החזיר יחד עם טימין, פלפלים צ ' ילה, בצל ועלה דפנה ומערבבים כדי לרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עלי דפנהעלי דפנה
בצלבצל
טימיןטימין
חזירחזיר
5
מוסיפים את הפפריקה, כוסברה וכמון ומערבבים במשך 1 דקה. להחזיר את הבייקון למחבת ולהוסיף את ציר העוף, סיידר ומיץ לימון. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים עד מעובה חזיר הוא רך (עבור כתף לחתוך ביד).
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
כוסברה.כוסברה.
פפריקהפפריקה
בייקוןבייקון
סיידרסיידר
כמוןכמון
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להוסיף קצת יותר מלאי או מים אם גולש מתייבש מהר מדי.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
מיםמים
7
כדי לשרת, לבשל את האטריות ולזרוק עם חמאה. מערבבים בשמיר ופטרוזיליה. מלא קערות הגשה עם האטריות ומצקת של גולש. למעלה עם גבינה ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פסטהפסטה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוחים או מיץ תפוחים אורגני מעונןמיץ תפוחים או מיץ תפוחים אורגני מעונן21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחים, כגון גאלה או Honeycrispתפוחים, כגון גאלה או Honeycrisp142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון מעושן, קצוץבייקון מעושן, קצוץ1גדולשקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)6ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאהחמאה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2פרזנו פלפל צ'ילה, זרע קצוץ דקפרזנו פלפל צ'ילה, זרע קצוץ דק2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1מיץ לימוןמיץ לימון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי2(חוֹרֶף)שמן צמחי או זיתשמן צמחי או זית21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגדול או בצל, קצוץ דקגדול או בצל, קצוץ דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחון גס מקצב או כתף חזיר קצוץ יד (אתה יכול להשתמש חזיר טחון ממקרה הבשר, אבל המנה תהיה יותר של עקביות צ'ילי בשר בקר טחון)חזיר טחון גס מקצב או כתף חזיר קצוץ יד (אתה יכול להשתמש חזיר טחון ממקרה הבשר, אבל המנה תהיה יותר של עקביות צ'ילי בשר בקר טחון)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר לבן קרועצ'דר לבן קרוע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(חוֹרֶף)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.6ריבס, קצוץ טרי או קפואאטריות ביצים רחבות במיוחדאטריות ביצים רחבות במיוחד