קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

חזיר ממולא קריבי עם תפוז בטטות ובננות

חזיר ממולא קריבי עם תפוז בטטות ובננות
חזיר ממולא קריבי עם תפוז בטטות ובננות עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 47 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 1154 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מלח ופלפל, מלית, זנגבילוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אוכמניות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. נסו חזיר ממולא קריבי עם תפוז בטטות ובננות, חזיר עם בטטות ממולאות, ו תפוחי אדמה מתוקים, בננות ותפוחים (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום, קרוע דקבזיליקום, קרוע דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1צביטהכמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך3(חוֹרֶף)דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רום כההרום כהה11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד4שיני שום, כתוששיני שום, כתוש425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנגו במיץמנגו במיץ1( חצילים)מנגו, קצוץמנגו, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב מנגורוטב מנגו4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן (לטיגון)שמן (לטיגון)1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,גרידה כתומהגרידה כתומה5largesתפוזיםתפוזים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה, קצוצה דקפטרוזיליה, קצוצה דק41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ריבת אננס-מנגו (אם אתה יכול לקבל רק מנגו זה בסדר שאני לא יכול וזה עבד נהדר.)ריבת אננס-מנגו (אם אתה יכול לקבל רק מנגו זה בסדר שאני לא יכול וזה עבד נהדר.)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשבבי Plantainשבבי Plantain3largesplantains (יעשה לרבים לארוחת הערב, אבל אני תמיד עושה תוספת כפי שהם עושים חטיף גדול.)plantains (יעשה לרבים לארוחת הערב, אבל אני תמיד עושה תוספת כפי שהם עושים חטיף גדול.)3(חוֹרֶף)טפטוף חזירטפטוף חזיר650אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר tenderloins (זה היה המשקל של החזיר שלי והגיש 3 יפה, אם אתה רוצה לשרת את זה עבור 4 או את )בשר חזיר tenderloins (זה היה המשקל של החזיר שלי והגיש 3 יפה, אם אתה רוצה לשרת את זה עבור 4 או את )11 קילו קישואים,פלפל חריף להדביק (השתמשתי Harissa אני יודע שזה יותר אפריקאי, אבל זה מה שהיה בארון שלי, מה שיש לך hab)פלפל חריף להדביק (השתמשתי Harissa אני יודע שזה יותר אפריקאי, אבל זה מה שהיה בארון שלי, מה שיש לך hab)2(חוֹרֶף)דבש הדריםדבש הדרים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמילוימילוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4largesבטטות, קלופים וקצוצים (על 1kg עבור 4 מנות.)בטטות, קלופים וקצוצים (על 1kg עבור 4 מנות.)4ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוז אפוי בטטותתפוז אפוי בטטות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי קורניתעלי קורנית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. דומיין ויינבאך קובי תיאו גוורצטרמינר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Domaine Weinbach Cuvee תיאו Gewurztraminer
Domaine Weinbach Cuvee תיאו Gewurztraminer