קושיבינוני
מוכן ב19 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

חטיף מפלצת: Calzones פתוח עם תרד ארטישוק

חטיף מפלצת: Calzones פתוח עם תרד ארטישוק
חטיף מפלצת: Calzones פתוח עם תרד ארטישוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 910 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. אם יש לך מלח ופלפל, פטרוזיליה שטוחה, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 19 דקות. וזה טוב. נסו בגט פתוח עם פטריות וארטישוקים, עקיצות פאי תרד עם פנים פתוחות, ו כריך ביצה מטוגן פתוח ותרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הפשרה תרד 6 דקות על גבוה לסחוט את התרד יבש במגבת מטבח.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
3
לחם קרום בתנור במשך 5 או 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר ופצל לחם לשניים מקצה לקצה כאילו היה גליל כריך גדול.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית סנדוויץלחמניית סנדוויץ
לחםלחם
5
הפעל מטאטא. אם המטאטא שלך הוא קטן מדי כדי למקם לחמים ג ' בטה מתחתיו, אתה יכול להמיס את הגבינה בתנור גם כן, לראות להלן, זה פשוט חומים מהר יותר תחת broiler.
מרכיבים שתצטרך
ג ' בטהnameג ' בטהname
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
טפטוף לחם חם עם שמן זית כתית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
לחםלחם
7
מערבבים ריקוטה, שום, פטרוזיליה וגבינה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
גבינהגבינה
שוםשום
8
מורחים את התערובת באופן שווה על חצאי הלחם ואז מנקדים עם תרד קצוץ מופשר. באופן שווה להפיץ את הארטישוק פרוס, העונה לחמים עם מלח ופלפל העליון עם גבינת מוצרלה אפילו שכבה. ממיסים ומשחימים את הגבינה מתחת לטוחן 3 דקות, מתלה אחד למטה מהחלק העליון של התנור. אם אתה משתמש בתנור ולא ברוילר, הגבינה תיקח 6 או 7 דקות לחום.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
מלח ופלפלמלח ופלפל
ארטישוקארטישוק
תרדתרד
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
חותכים את הלחם לפלחי ומגישים. אם תרצה, לשרת עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
לחםלחם
10
מחממים סיר קטן על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
מוסיפים שמן זית כתית מעולה, שום, פתיתי פלפל וממרח אנשובי. לבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
משחת אנשובימשחת אנשובי
שוםשום
פלפלפלפל
12
מוסיפים פטרוזיליה, עגבניות, מלח ופלפל. מערבבים רוטב, מביאים לבועה ומבשלים 5 דקות על אש נמוכה ואז מניחים בקערה קטנה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת אנשובי, אופציונלית אך מומלצתמשחת אנשובי, אופציונלית אך מומלצת1-2 כפות שמן זית כתית מעולהארטישוק, מנוקז ופרוסארטישוק, מנוקז ופרוס425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול1כיכרלחם ciabatta, (לחם איטלקי שטוח, מלבני או סגלגל בצורת, 12 עד 14 אינץ 'ארוך ו 8 אינץ' רחב תחליף focaccia אם ciabatta אינו זמין לך)לחם ciabatta, (לחם איטלקי שטוח, מלבני או סגלגל בצורת, 12 עד 14 אינץ 'ארוך ו 8 אינץ' רחב תחליף focaccia אם ciabatta אינו זמין לך)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצרלה גרוסה או תערובת גבינה איטלקית זמינה במעבר חלב בשקיםמוצרלה גרוסה או תערובת גבינה איטלקית זמינה במעבר חלב בשקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, קומץפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, קומץ2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר או רג'יאנו, קומץ נדיבפרמזן מגורר או רג'יאנו, קומץ נדיב11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום חריףפתיתי פלפל אדום חריף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1תיבהתרד קצוץ, 10 אונקיותתרד קצוץ, 10 אונקיות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.