קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

חטיפי לימון

חטיפי לימון
חטיפי לימון הם אולי הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 234 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח, מיץ לימון, בצק עוגיות בסיסי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: בראוני לימון הטובים ביותר אי פעם או בראוניז לימון, חטיפי לימון לדרך, ו חטיפי לימון.

הוראות

1
הכן בצק עוגיות בסיסי, הוספת גרידת לימון בסוף שלב 3 (עם ביצה לבן וניל). לחץ על הבצק באופן שווה לתחתית המחבת עם מרית, לוחץ על הקצוות כך שהבצק לא יוצר שפה לאחר האפייה. להקפיא בצק במשך 15 דקות. חורים זין בכל רחבי כדי לשמור אותו שטוח במהלך האפייה.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
גרידת לימוןגרידת לימון
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
2
אופים במשך 25 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בעוד קוקי הוא אפייה, להכין קרם לימון. הכינו מסננת, תלויה מעל קערה בינונית. בסיר כבד, מערבבים יחד חלמונים ביצה וסוכר 3/4 כוס עד מעורבב היטב. מערבבים בחמאה, מיץ לימון טרי, ומלח. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב כל הזמן וגירוד הצדדים של מחבת, עד thickeneddon לא לתת לו לבוא לרתיחה, או שזה יהיה קרדל. כאשר אדים מופיעים, להסיר את המחבת בקצרה מן החום, ערבוב כל הזמן כדי לשמור על התערובת מרתיחה. כאשר הקרד התעבה, כ 5 דקות, לשפוך לתוך מסננת. לחץ עם מרית עד שרק שאריות גס נשאר במסננת; להשליך שאריות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קרם לימוןקרם לימון
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
מריתמרית
קערהקערה
מחבתמחבת
4
כאשר עוגייה אפויה, להסיר אותו מהתנור, להוריד את הטמפרטורה עד 300, ויוצקים לימון curd על גבי.
מרכיבים שתצטרך
קרם לימוןקרם לימון
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מורחים אותו כמעט לקצה ומחזירים אותו לתנור במשך 15 דקות, או רק עד שהוא מתחיל לבעבע בקצוות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מהתנור להתקרר לחלוטין במחבת על מתלה. להכניס למקרר במשך 1 שעה כדי להגדיר curd לפני חיתוך לתוך ברים. ממש לפני ההגשה, מפזרים אבקת סוכר על צמרות הסורגים. אחסן את הסורגים במיכל אטום במשך 3 ימים בטמפרטורת החדר, במשך 3 שבועות במקרר, או במשך 3 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת