קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות25
ציון בריאות3
מגזין

חטיפי סלמון מעושנים במפרץ בריסטול

חטיפי סלמון מעושנים במפרץ בריסטול
, המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 25 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 100 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. אם יש לך גבינת שמנת פילדלפיה, עטיפות טון וון, סלמון, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו Spice-שפשף בריסטול ביי סלמון, הקפריניה החורפית של בריסטול, ו סלמון עם בור רוז'ותפוח אדמה אפוי ממולא סלמון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים גבינת שמנת 1 כוס גבינה מגוררת בקערה בינונית עד מעורבב. מערבבים סלמון ובצל.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
גבינת שמנתגבינת שמנת
בצלבצל
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
ספריי 24 כוסות מאפין מיני עם ספריי בישול. קו כל כוס עם עטיפת טון 1 וון. ממלאים בתערובת סלמון; מפזרים עם שאריות גבינה גרוסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים 10 דקות. או עד טון זכה הם השחמה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה השמורה של Elway 7cellars. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.