קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות48
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

חטיפי פאי תפוחים

חטיפי פאי תפוחים
הוא הובא אליכם על ידי ההתמכרות שלי לאפייה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: חטיפי פאי תפוחים, חטיפי פאי תפוחים, ו חטיפי פאי תפוחים.

הוראות

1
הפוך את הקרום
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את התנור ל-37
3
קו גיליון אפייה בגודל 15 על 17 אינץ ' עם נייר קלף. במערבל עומד מצויד מצורף ההנעה, להכות את החמאה עם הסוכר במהירות בינונית עד אור ורך, על 2 דקות. במהירות נמוכה, להכות את הקמח והמלח עד הבצק הרך נוצר.
מרכיבים שתצטרך
4
לחץ על הבצק על החלק התחתון של המחבת מוכן יצירת שכבה אפילו.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במרכז התנור במשך כ -20 דקות, עד הקרום הוא זהוב ולהגדיר.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו להתקרר על מדף.
7
הפוך את המילוי
8
במחבת גדולה במיוחד, להמיס 6 כפות של החמאה עם 1/2 כוס של סוכר חום בהיר.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את התפוחים למחבת ומבשלים על אש גבוהה, ערבוב מדי פעם, עד שהתרכך, על 10 דקות. מערבבים את הקינמון ואגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
10
מבשלים עד התפוחים הם קרמל ורך מאוד והנוזל הוא התאדה, כ 10 דקות יותר; לגרד את כל חתיכות דבוקות לתחתית המחבת ואם יש צורך, להוסיף עד 1/2 כוס מים כדי למנוע חריכה.
מרכיבים שתצטרך
11
בואו מגניב. (לא הייתי צריך להוסיף מים למחבת שלי.)
מרכיבים שתצטרך
12
הפוך את הציפוי
13
בקערה גדולה, מערבבים את שיבולת השועל עם הקמח, סוכר חום בהיר, קינמון, סודה לשתייה ומלח. באמצעות בלנדר מאפה לחתוך את החמאה עד התערובת דומה ארוחה גסה. מערבבים בפקאנים ולוחצים על התערובת לגושים.
מרכיבים שתצטרך
14
להרכיב ו
15
אופים
16
מורחים את מילוי התפוח על הקרום. לפזר את הפירורים על גבי, לחיצה עליהם קלות לתוך שכבה אפילו.
מרכיבים שתצטרך
17
אופים במרכז התנור במשך 1 שעה, עד הציפוי הוא זהוב; לסובב את המחבת באמצע אפייה.
18
בואו להתקרר לחלוטין על מתלה לפני חיתוך לתוך 2 אינץ ' ברים.

מרכיבים

3מקלותחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר3קילוגרם12 סבתא סמית תפוחים (על קלופים, cored דק פרוס12 סבתא סמית תפוחים (על קלופים, cored דק פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, במידת הצורךמים, במידת הצורך7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקלות חמאה ללא מלח, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ ' ומקוררמקלות חמאה ללא מלח, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ ' ומקורר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים

יין מומלץ: קציר מאוחר ריזלינג, Moscato Dasti, פרוסקו.

פאי תפוחים עובד ממש טוב עם ריזלינג בסוף הקציר, מוסקטו ד ' אסטי ופרוסקו. יינות קינוח אלה יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים, פירותי שלא להתגבר על פאי תפוחים. הנהר סנייק הקציר מאוחר ריזלינג עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
נהר הסנייק קציר מאוחר ריזלינג
נהר הסנייק קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק האחוזה שלנו, ריזלינג הקציר המאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. שלנו 2011 יש אף limeade עם רמז של מינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים המבוססים על פירות או כאפריטיף מרענן.