קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

חטיפי שוקולד ג'ינג'ר

חטיפי שוקולד ג'ינג'ר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d 'oeuvre, אז תנו הזדמנות ל חטיפי שוקולד ג' ינג'ר. מתכון זה מספק 32 מנות. עם 216 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קמח, תמצית ונילן, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. נסו חמאת בוטנים ללא גלוטן חטיפי שוקולד עם ציפוי שוקולד, שוקולד מריר שוקולד חמאה שוקולד צ'יפס עוגיות, ו חטיפי עוגת שוקולד צ'יפס עם זיגוג שוקולד מומלח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 F. חמאה מחבת אפייה בגודל 9 על 13 אינץ ' וממלאים אותה ב-2 חתיכות נייר קלף מחורצות, ומשאירים בליפוף על כל הצדדים. בקערה גדולה, לטאטא יחד את הקמח, זנגביל, קינמון, שיני, סודה לשתיה, ומלח. עם מיקסר חשמלי, להכות את החמאה וסוכרים עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערבל ידמערבל יד
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיף את הביצים וניל ופעימה לשלב. בהדרגה להוסיף את תערובת הקמח, ערבוב עד רק incorporated.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
3
מערבבים בשוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
4
מורחים את הבלילה באופן שווה במחבת מוכנה ואופים עד קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי, 40 עד 50 דקות. מגניב לחלוטין במחבת, ולאחר מכן לחתוך 32 ברים (8 שורות על ידי 4 שורות). לעטוף: חותם הדוק על מיכל ממסעדה ישמור על הסורגים לח ולעיס. (להשרות מכולות במים חמים, סבון כדי להסיר דבק מן התוויות.) לעטוף עם קשת ולהתאים אישית עם מדבקה בכתב יד. כדי להקפיא: במקום לאפות את הבלילה, להקפיא אותו במחבת עד 2 חודשים. כדי לאפות, בצע את הוראות המתכון, אפייה קפוא, ולהשתמש בקצה העליון של טווח הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך4largesביציםביצים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, בתוספת יותר למחבת(2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, בתוספת יותר למחבת11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור