קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות81
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

חמאת בוטנים

חמאת בוטנים
חמאת בוטנים פאדג'לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 47 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 81 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. לכו לחנות ואספו תמצית ונילן, סוכר, חמאת בוטנים שמנמנה ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 9%, וזה בלתי אפשרי. מתכונים דומים: מיקרוגל חמאת בוטנים פאדג'בציפוי שוקולד & מיני בוטנים חמאת כוסות / מאפינס עבור מאפין, מיקרוגל חמאת בוטנים פאדג'בציפוי שוקולד & מיני בוטנים חמאת כוסות / מאפינס עבור מאפין, ו פאדג'חמאת בוטנים וקצה חמאת בוטנים.

הוראות

1
קו 9 אינץ'. מחבת מרובעת בנייר כסף ומשמנים את נייר הכסף עם 1 כפית חמאה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
2
קוביית הנותרים חמאה ומניחים בסיר כבד גדול.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הסוכר, החלב והמלח; מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד להמסת הסוכר. מביאים לרתיחה מהירה; מרתיחים במשך 5 דקות או עד שמדחום ממתקים קורא 230 עמ', תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
4
מסירים מהאש; מערבבים פנימה צ ' יפס עד להמסה. מערבבים פנימה את קרם המרשמלו, חמאת הבוטנים והווניל עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
צ ' יפסצ ' יפס
5
יוצקים לתוך מוכן פאן; במקרר עבור 2 שעות או עד משרד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
בעזרת נייר כסף, הרם פאדג ' מהמחבת. קלף בעדינות את נייר הכסף; חותכים פאדג 'ל -1 אינץ'. ריבועים. יש לאחסן בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פאדג'פאדג'
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד 'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפאדג'. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.