קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

חמוציות כבושות

חמוציות כבושות
חמוציות כבושות נטול גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה תוספת. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל של 116 קלוריות. מתאים ל-12 ומחירו 37 סנט למנה מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו תבליני כבישה, חמוציות, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו חמוציות כבושות, סלק כבוש ג'ינג'ר כוכב אניס {+סלק כבוש קימצ' י}, ו דגדג ביצים כבושות ורודות או יפה בביצים כבושות ורודות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב סוכר, מים, חומץ ותבלין כבישה בסיר שאינו מגיב על אש בינונית-גבוהה; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים עד להפחתה בחצי. מסננים את תערובת החומץ דרך מסננת על סיר בינוני אחר שאינו מגיב; השלך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
2
מוסיפים חמוציות טריות לתערובת מסוננת, ומניחים מחבת על אש בינונית. הביאו תערובת לרתיחה, ובשלו רק עד שהחמוציות מתחילות לצוץ (כ -5 דקות), תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש; מגניב. מצננים לפחות 24 שעות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. מרתפי הערבות ריזלינג היבש עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מרתפי ערבות ריזלינג יבש
מרתפי ערבות ריזלינג יבש
ניחוחות של תפוח ירוק, ליים, אגס ופודינג וניל מובילים לתחושת פה עדינה עם תווים מינרליים, תפוח, גרידת לימון וחומציות פריכה.