קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

חסילוני שומשום משופדים

חסילוני שומשום משופדים
חסילון שומשום משופד נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב סויה, חומץ יין, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו שרימפס שום משופד, שיפוד שרימפס וירקות, ו שרימפס שיפוד לוהט (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.