קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

חסילונים עלומים מושלמים

חסילונים עלומים מושלמים
חסילון עלום מושלם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 47 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. אם יש לכם מלח, qt. מים, קרח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מתכון אגסים עלומות מושלם, תבשיל ארוחת בוקר חריף (עם ביצה שלוקה מושלמת), ו אגסים עלומים מושלמים ברוטב סאביון.

הוראות

1
ממלאים קערה גדולה באמצע הדרך עם קרח ומים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 4 qt. מים לתנור הולנדי; לסחוט מיץ מלימון לתנור הולנדי. מערבבים בחצאי לימון, פלפל שחור, עלי דפנה ומלח; מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
מיץמיץ
לימוןלימון
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הסר מהחום; הוסף שרימפס. לכסות ולתת לעמוד 5 דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד. מערבבים שרימפס לתוך מי קרח; בואו לעמוד 10 דקות. קליפה ושרימפס.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.