קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

חריף ספרדית נקניק ערב

חריף ספרדית נקניק ערב
ארוחת ערב נקניק ספרדית פיקנטית מתכון מוכנה בערך 1 שעה והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי האוכל האירופי. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 18 גרם חלבון, 35 גרם שומן, ובסך הכל 588 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. אם יש לכם תערובת אורז, סלרי, זיתים ממולאים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 57%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: ספרדית נקניק ערב, נקניק חריף מחבת אורז ספרדית, ו ארוחת ערב עוף ספרדית בגריל.

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית, הקפיצו את הפלפל הירוק, הסלרי והבצל בשמן למשך 5 עד 10 דקות, או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
סלריסלרי
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הנקניקיות, המים, העגבניות והצ ' ילי הירוק, האורז, הזיתים והפלפל השחור הטחון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עגבנייהעגבנייה
נקניקנקניק
זיתיםזיתים
מיםמים
אורזאורז
3
מערבבים היטב ומבשלים במשך 20 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.

ציוד

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

ספרדית עובדת ממש טוב עם טמפרניו, גרנאש ואלברינו. כשמשלבים יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סוסו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרניו לאדום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס ויזאר טמפרניו. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
בודהגס ויזאר טמפרנילו
בודהגס ויזאר טמפרנילו
צבע דובדבן, נקי ומבריק. נפתח, אינטנסיבי, פירות יער אדומים טריים, פטל,דומדמניות, עם משקף של פלפל ורדים מנטה. סוג מתחיל בחיך, מוריש ועם סוף מחדש