קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

טאקו דגי אמנון בגריל עם רוטב אדובו

טאקו דגי אמנון בגריל עם רוטב אדובו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טאקו דגים Tilapia בגריל עם רוטב Adobo. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 736 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך רוטב אדובו, אנצ'ו צ' ילה אבקה, טורטיות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טורטיות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: טאקו דג אמנון מושחר עם רוטב איולי צ'יפוטלה, טאקו דגים TILAPIA (טאקו דה טילפיה), ו טאקו דג אמנון.

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב adobo, מ צ'ילי צ' יפוטלה יכולרוטב adobo, מ צ'ילי צ' יפוטלה יכול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת אנצ'ו צ' ילה מיובשתאבקת אנצ'ו צ' ילה מיובשת1אבוקדו קצוץאבוקדו קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1תירס על קלח (אשר אני רק גריל ממש על הגריל עבור טעמים חרוכים וצבע)תירס על קלח (אשר אני רק גריל ממש על הגריל עבור טעמים חרוכים וצבע)1(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק מגוררכרוב ירוק מגורר1חלפיניו קצוץ צ'ילהחלפיניו קצוץ צ'ילה2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(יכול להיות או להרחיק)2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי1בצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנון (או כל דג יעשה)פילה אמנון (או כל דג יעשה)1עגבניות קצוצותעגבניות קצוצות8טורטיות.טורטיות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.