קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טאקו דגים בגריל עם סלסה הדר מלפפון

טאקו דגים בגריל עם סלסה הדר מלפפון
המתכון טאקו דגים בגריל עם סלסה הדר מלפפון יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 3023 קלוריות, 135 גרם חלבון ו 64 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך צנון, ממרח אבוקדו גבול, ממרח אבוקדו גבול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. נסו סלסה מלפפון: מושלם טאקו דגים, דג בגריל עם מלפפון-סלסה עגבניות, ו טאקו דגים בגריל עם סלסה טרופית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה