קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

טאקו עדשים מתובל

טאקו עדשים מתובל
טאקו עדשים מתובל דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 465 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-60 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה מובא לך על ידי self.com. גשו לסופר וקנו רוטב אדובו, שמן זית, עגבניות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו טאקו עדשים מתובל, טאקו עדשים מתובל (צמחוני), ו טאקו עדשים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה1צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ דק (השתמש בחצי עבור פחות חום)צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ דק (השתמש בחצי עבור פחות חום)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים חומות מיובשות, שטופותעדשים חומות מיובשות, שטופות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורר שומן מופחת (2 אחוזים) צ'דר מגורר שומן מופחת (2 אחוזים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבול טאקו חבילהתיבול טאקו חבילה8תְרֵיסַרתְרֵיסַר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.