קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

טאקו עוף צלוי

טאקו עוף צלוי
טאקו עוף קלוי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 69 גרם חלבון 61 גרם של שומן, וסך הכל 998 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. אם יש לך כוסברה, בצל, מלח גס ופלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: טאקו עוף צלוי עם כוסברה וסלט שעועית שחורה, טאקו עוף צלוי מעושן עם גבינת עיזים פיקנטית, ו טאקו שרימפס ליים כוסברה עם סלט תירס קלוי וקרם חלפיניו קלוי.

יין מומלץ: פינו נואר, ורוד נוצץ, ריזלינג

פינו נואר, רוזה תוססת וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.