קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

טאקו קרניטאס חזיר

טאקו קרניטאס חזיר
מתכון בשר חזיר טאקו Carnitas יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 3 שעות ו-10 דקות. מנה אחת מכילה 524 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם מיץ של תפוזים, טורטיות תירס, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 73%. מתכונים דומים: טאקו קרניטאס חזיר, טאקו קרניטאס חזיר, ו טאקו קרניטאס חזיר.

הוראות

1
לקשור את זרעי הקורנית יחד עם חוט המטבח; לשלב את החזיר, שום, עלי מפרץ צרור טימין בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את שמן הירקות, מיץ ליים, מיץ תפוזים, 1 כוס מים 2 כפיות מלח ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני. להפחית את החום נמוך; לכסות בעדינות ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לייםמיץ ליים
מיםמים
מלחמלח
3
לחשוף את הסיר ולהמשיך רותח, ערבוב פעם או פעמיים, עד החזיר הוא רך, על עוד 1 שעה, 15 דקות. להגדיל את החום בינוני; לבשל, ערבוב מדי פעם, עד הנוזל הוא התאדה בעיקר, כ -35 דקות נוספות. להשליך את צרור טימין ועלי דפנה, ולאחר מכן להגדיל את החום בינוני גבוה כך חזיר מתחיל לטגן. לבשל, ערבוב וגירוד התחתון של הסיר מדי פעם, עד החזיר הוא חום זהוב פריך כתמים, על 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
טימיןטימין
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מגישים טורטיות עם תוספות שונות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
5
שלב 1 בצל אדום פרוס דק, 1 חומץ סיידר כוס, 1/2 כוס מים, 2 כפות סוכר, 2 עלי מפרץ, 1 כפית כל זרעי כוסברה, זרעי חרדל וזרעי כמון, 1/2 כפית אורגנו מיובש ו 1/4 כפית מלח כשר בסיר קטן. מרתיחים 2 דקות; בואו מגניב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
זרעי חרדלזרעי חרדל
זרעי כמוןזרעי כמון
מלח כשרמלח כשר
עלי דפנהעלי דפנה
בצל אדוםבצל אדום
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
צילום: אנדרו פרסל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sandhi Sanford ובנדיקט פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 65 דולר.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.