קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

טבילה מהירה וקלה

טבילה מהירה וקלה
טבילה מהירה וקלה הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו עם 12 מנות. לארוחה זו יש 138 קלוריות, 7 גרם חלבון ו-9 גרם שומן למנה. תמורת 52 סנט למנה, מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו תערובת גבינת ג'ק צ'דר-מונטריי, שמנת, סלסה ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 25%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מטבל גספאצ'ו מהיר וקל, מטבל צרפתי - מהיר וקל, וטביל ארטישוק מהיר וקל.

הוראות

1
מורחים את השעועית המחודשת על תחתית תבשיל קדירה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
2
מניחים את השמנת החמוצה, הסלסה והגבינה המגוררת לתוך תבשיל הקדירה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
3
מגישים עם שבבי תירס.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "