קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

טבילה קלה של סרטנים וחזרת

טבילה קלה של סרטנים וחזרת
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן, פסקטריאן וקטוגני? טבילה קלה של סרטנים וחזרת יכולה להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 118 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שהוא פגע במקום. מתכון זה מכלמתכונים דורש בשר סרטנים, גבינת שמנת, חזרת ורוטב ווסטרשייר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון של 27%, המנה הזו לא כל כך מעולה. נסו מטבל סרטן חזרת, מתכונים ב פנזי תבלינים סרטן חזרת לטבול, ו מטבל תרד סרטנים חם קל אפוי בלחם צרפתי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים את הסרטןבשר, גבינת שמנת, חזרת ורוטב ווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גבינת שמנתגבינת שמנת
חזרתחזרת
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מיקרוגל גבוה 2 עד 3 דקות, עד שהוא חם ומבעבע. מערבבים היטב ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לסרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. אתה יכול לנסות תפילות של קדושים שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
תפילות הקדושים שרדונה
תפילות הקדושים שרדונה
ניחוחות בהירים של אגסים קלויים מעט עם תווי הדרים בסיסיים מובילים לתערובת שמימית של אגס טרי וטעמי מלון בשלים. תחושת הפה השמנת אך העסיסית תגרום לכם לחשוב שהיין הזה נוצר בהתערבות אלוהית.היו טובים והתאימו את היין הזה לטוסטדות טונה ואבוקדו, עוף לימון צלוי במחבת ועוגת אוכל מלאכים.