קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה בגריל עם פסטו בזיליקום

טונה בגריל עם פסטו בזיליקום
טונה בגריל עם פסטו בזיליקום נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 796 קלוריות, 59 גרם חלבון, ו 61 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 46% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לכם פרמזן, עלי בזיליקום, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. 6 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 95%. מתכונים דומים: טונה בגריל עם קוסקוס רטטוי בגריל ופסטו מפורק, גבינת פרמזן בגריל עם פסטו בזיליקום, ו סלט טונה נדיר בגריל עם ויניגרט בזיליקום-טפנד.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל ל -400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
שוטפים ומייבשים את סטייקי הטונה. מתבלים במלח ופלפל ומברישים את שני הצדדים בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק טונהסטייק טונה
שמן זיתשמן זית
4
מניחים טונה על גריל חם וצורבים כל צד למשך 2 דקות לנדיר. אם אתם מעדיפים כל הכבוד, בישלו את הטונה 2 עד 3 דקות נוספות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מוציאים מהמחבת ונותנים לה לנוח.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
לתוך קערה של מעבד מזון, מוסיפים את השום, עלי בזיליקום, צנוברים, מלח ופלפל. דופק עד קצוץ דק. כשהבלנדר עדיין פועל, שפכו לאט 1/2 כוס שמן זית. בדוק אם יש עקביות עבה אך חלקה, הוסף עוד שמן במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
קערהקערה
7
מעבירים לקערה ומערבבים פנימה 1/2 כוס פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
פורסים את הטונה על פני התבואה ועל הטיה לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
טונהטונה
9
מניחים את הפרוסות על צלחת הגשה ומזלפים מיץ לימון. רוטב טונה עם פסטו.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פסטופסטו
רוטברוטב
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזילי. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק רוברט מונדבי נאפה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
רוברט מונדבי עמק נאפה מרלו
83% מרלו, 7% מלבק, 5% קברנה פרנק, 5% סירה.מרלו זה משנת 2007 מציג ניחוחות נועזים של אוכמניות בר, פטל אדום מנוקד ברמזים של קסיס ושחור ציילוןתה. גוף בינוני, עם טעם קטיפה באמצע, טעמים חושניים של יין זה נתמכים על ידי תוספות קטנות של מלבק,קברנה פרנק, וסירה התורמים לטאנינים המובנים בעדינות, לחוש פה רחב ולגימור מתמיד.