קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות59
מגזין

טונה צלויה במרינדה עם רדיקיו בלסמי ולימון מאייר

טונה צלויה במרינדה עם רדיקיו בלסמי ולימון מאייר
טונה מותרת בגריל עם רדיקיו בלסמי ולימון מאייר הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 46 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 708 קלוריות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור יום העצמאות. אם יש לך רדיקיו, שמן זית, מלח ו pepepr, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. וזה נהדר. מתכונים דומים: Meyer Lemon-סלט radicchio, צנון בלסמי-במרינדה עם ריקוטה טרייה, ו סטייק בלסמי-במרינדה עם רדיקיו חרוך.

הוראות

1
חותכים את הטונה בשלושה paillards דק להתבשל ביין הלבן, טימין, מלח ופלפל. בעדינות מעיל את הפרוסות רדיקיו במלח, פלפל ושמן זית וגריל עד רך מעט חרוך. גריל pancetta עד קרמל ופריך. קוביות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
שמן זיתשמן זית
רדיקיו.רדיקיו.
פנצ ' טהפנצ ' טה
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים רדיקיו בקערה עם פנצ ' טה, זיתים ירוקים, בלסמי טפטוף של שמן זית וזורקים למעיל. גריל טריז לימון. גריל paillards של טונה בצד אחד רק עד מבושל בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
טריז לימוןטריז לימון
שמן זיתשמן זית
רדיקיו.רדיקיו.
פנצ ' טהפנצ ' טה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
3
מניחים סלט radicchio במרכז הצלחת ואז להוסיף את הטונה.
מרכיבים שתצטרך
רדיקיו.רדיקיו.
טונהטונה
4
מקשטים עם טפטוף של המרינדה העליון עם לימון בגריל.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
לימוןלימון

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לה ג ' וטה האוול הר מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.