קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות12
ציון בריאות27
מגזין

טורטליני בולונזי

טורטליני בולונזי
טורטליני בולונזי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1016 קלוריות, 68 גרם חלבון, ו 67 גרם שומן. מתאים ל-12 ומחירו 3 מנות.93 דולר למנה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם שאריות בקר, הודו טחון, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. נסו מרק טורטליני (טורטליני אן ברודו), טורטליני וחזיר, ו טורטליני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הבקר, העצמות, הלשון, נתחי העוף, הבצל, הגזר והסלרי בסיר מרק גדול, מכסים במים ומביאים כמעט לרתיחה, לאט מאוד. מנמיכים את האש להתבשל לפני שהתערובת רותחת, ומאפשרים לבשל במשך 4 שעות, תוך הרחקת הקצף וכל עודפי השומן העולים לפני השטח. לאחר 4 שעות מסירים מהאש, מסננים את הנוזל פעמיים, תחילה דרך מסננת חרוטית ושנית דרך בד גבינה, ומניחים להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מסננתמסננת
סירסיר
2
מילוי: בתנור הולנדי או בסיר גדול עם תחתית כבדה, מחממים את החמאה והשמן עד שהוא מקציף ושוכך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את ההודו, העגל וכתף החזיר ומבשלים על אש גבוהה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהבשר שחום היטב ומתחיל לשחרר חלק ממיציו.
מרכיבים שתצטרך
כתף חזירכתף חזיר
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
עגלעגל
4
מוסיפים את הפרושוטו והמורטדלה ומבשלים 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מורטדלהמורטדלה
פרושוטופרושוטו
5
מסירים מהאש ומניחים להתקרר.
6
מניחים במעבד מזון ומערבבים לשילוב.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
7
מוסיפים את הביצה ואת הפרמיגיאנו-רג ' יאנו ומערבבים היטב לאיחוד. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומוסיפים לפחות 1/4 כפית אגוז מוסקט טרי מגורד ומערבבים שוב. מניחים בצד במקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
8
פסטה: תלולית 3 1/2 כוסות הקמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. יוצרים באר באמצע הקמח ומוסיפים את הביצים ושמן הזית. בעזרת מזלג מקציפים יחד את הביצים והשמן ומתחילים לשלב את הקמח, החל מהשפה הפנימית של הבאר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פסטהפסטה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
9
כשאתה מרחיב את הבאר, המשך לדחוף את הקמח למעלה מבסיס התל כדי לשמור על צורת הבאר. הבצק יתאחד כאשר משולבים מחצית מהקמח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בסיסבסיס
10
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, בעזרת כפות הידיים. ברגע שיש לכם מסה מגובשת, הוציאו את הבצק מהלוח וגרדו וזרקו את כל שאריות השאריות. מחזירים קלות את הלוח וממשיכים ללוש עוד 6 דקות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. עוטפים את הבצק בניילון ומניחים לנוח 30 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
11
רול או צורה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
1
חותכים את בצק הפסטה המוכן ל -3 מנות שוות. בעזרת מכונת פסטה מרדדים את הפסטה להגדרה הדקה ביותר ואז חותכים את הסדינים לריבועים בגודל 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצק פסטהבצק פסטה
פסטהפסטה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
2
מניחים 1 כפית ממילוי הטורטליני במרכז כל ריבוע בגודל 2 אינץ'. קפלו את הפינות הנגדיות יחד ליצירת משולש ולחצו היטב על הקצוות כדי לאטום. קירב את הנקודות הארוכות של המשולש והצטרף בלחץ אצבע יציב. המשיכו למלא ולעצב טורטליני עד לשימוש בכל הפסטה והמילוי. הניחו את הטורטליני על מגש סדין, מכוסה במגבת נקייה ולחה.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
פסטהפסטה
3
מביאים לרתיחה את הברודו המוכן ומתבלים במלח ופלפל. זרוק את הטורטליני לברודו ובשל עד שהוא רך, בערך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טורטליניnameטורטליניname
4
מוציאים את הטורטליני מהברודו בעזרת כף מחוררת, ומחלקים בין 10 ל -12 קערות פסטה מחוממות. כף חלק מהברודו לכל קערה והגיש מיד, ועליו פרמיג 'אנו-רג' יאנו מגורד טרי.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
טורטליניnameטורטליניname
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שאריות בשרשאריות בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לשון בשר, לחתוך 4 או 5 חתיכותלשון בשר, לחתוך 4 או 5 חתיכות1גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס1צלעצלע סלרי, קצוצה בצפיפותצלע סלרי, קצוצה בצפיפות2kgsתרנגולת מבושלת, חתוכה ל-6 חתיכותתרנגולת מבושלת, חתוכה ל-6 חתיכות1ביצה, הוכהביצה, הוכה4ביציםביצים8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף חזיר טחוןכתף חזיר טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)mortadella, קצוץ דקmortadella, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקParmigiano-רג'יאנו, מגורדParmigiano-רג'יאנו, מגורד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו, קצוץ דקפרושוטו, קצוץ דק12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4(חוֹרֶף)חמאה מתוקהחמאה מתוקה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות בקר או עגלעצמות בקר או עגל9בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים