קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

טילאפיה טרופית

טילאפיה טרופית
אמנון טרופי לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. למנה העיקרית הזו יש 321 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שקדים, תיבול קריבי קריבי, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 71%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טילאפיה טרופית, אמנון טרופי עם סלסן אננס ואורז קוקוס-קל ומיוחד, ו אמנון טרופי עם סלסן אננס ואורז קוקוס-קל ומיוחד.

הוראות

1
מתבלים פילה בתיבול אידיוט. במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים פילה על אש בינונית-גבוהה במשך 3-5 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג, והופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מעבירים לפלטת הגשה ושומרים על חום.
3
באותה מחבת, שלבו את הפירות, הבצל, הג ' לי והשקדים; מחממים דרך. מערבבים פנימה נענע ומיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
( 23)( 23)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מגישים עם דגים ואורז.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

אמנון עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג ' יו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. ברוקס וילמט עמק פינו נואר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!