קושיקשה
מוכן ב27 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

טיפות פאדג'בלסמי טבעוניות

טיפות פאדג'בלסמי טבעוניות
טיפות פאדג'בלסמי טבעוניות עשויות להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון לקינוח שלך. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 157 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך יוגורט סויה, חומץ בלסמי, קמח לא סופג, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 27 דקות. מתכונים דומים: פאדג'טיפות, סוכריות שוקולד פריכות, ו סוכריות מרנג פאדג'.

הוראות

1
מערבבים את הקמח, הסודה והמלח יחד ומניחים בצד. בקערה אחרת, מערבבים את הקקאו עם הסוכרים ומניחים בצד. ממיסים את המרגרינה בסיר בגודל בינוני. כאשר הוא נמס לחלוטין, לקחת אותו מהחום ולהוסיף את תערובת הסוכר/קקאו ומערבבים לשלב. לאחר מכן להוסיף את יוגורט סויה, תמצית וניל, בלסמי ומערבבים עד מעורב. לבסוף, להוסיף את תערובת הקמח ומערבבים רק עד שהוא משולב-לא לערבב יתר על המידה. באמצעות כף עוגיות או כף, טיפת כפות של הבצק על גבי דפי אפייה על 1 1/2 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
יוגורט סויהיוגורט סויה
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים קלות עם סוכר וניל, ומניחים אותם בתנור. לאחר 5 דקות, לעבור את המחבתות סביב כך שאחד על גבי הוא בתחתית ואת הצדדים הקדמיים הם בחלק האחורי. בדוק שוב בעוד 4 דקות. היזהר-בהתאם לסוג המחבת שאתה משתמש, הם יכולים ללכת מ underdone לשריפה בשניות (גיליתי בדרך הקשה!) הם לא צריכים יותר מ 11 דקות ייראה רך על גבי, אבל הם יתקשו כפי שהם מגניבים.
מרכיבים שתצטרך
כ-6 כוסות (1.5 ליטר) מיםכ-6 כוסות (1.5 ליטר) מים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
הסר מהתנור ולהעביר על מדפי קירור. עושה בערך 2 תריסר עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ בלסמי (ראה הערה # 2)חומץ בלסמי (ראה הערה # 2)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר דמררה (או סוכר טבעוני אחר)סוכר דמררה (או סוכר טבעוני אחר)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך5(חוֹרֶף)מרגרינה איזון כדור הארץמרגרינה איזון כדור הארץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקprune puree (ראה הערה)prune puree (ראה הערה)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט סויהיוגורט סויה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לבן לא סופג (או להשתמש בקמח אפייה ללא גלוטן)קמח לבן לא סופג (או להשתמש בקמח אפייה ללא גלוטן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק (לא הולנדית-תהליך)אבקת קקאו לא ממותק (לא הולנדית-תהליך)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר וניל (עשיתי את זה בדרך המהירה על ידי ריסוק שעועית וניל עם סוכר בבלנדר שלי)סוכר וניל (עשיתי את זה בדרך המהירה על ידי ריסוק שעועית וניל עם סוכר בבלנדר שלי)