קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לבבות פאונד עוגה עם רוטב דובדבנים

לבבות פאונד עוגה עם רוטב דובדבנים
לבבות פאונד עוגה עם רוטב דובדבנים יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 814 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך מיץ לימון, גלידה vanillan, אבקת אפייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת שקדים פאונד עם רוטב דובדבנים, עוגת קילו דובדבן, ו עוגת קילו דובדבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את העוגה: מחממים תנור ל 163°. חמאה 9 על ידי מחבת כיכר 5 אינץ'. תשתמשי במיקסר כדי למרוח חמאה וסוכר. הכה תמצית שקדים, רסק תפוחים ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח בקערה נפרדת. להפחית את מהירות המיקסר; להוסיף תערובת קמח 3 חלקים. מקציפים בחלמונים. בקערה נפרדת, להכות חלבונים ביצה עד פסגות רכות טופס. מקפלים 1/3 של לבנים לתוך הבלילה. מקפלים בעדינות בלבנים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים למחבת; אופים עד שקיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, 1 שעה ו 10 דקות. מגניב על המדף במשך 10 דקות, ואז להפוך את העוגה. (ניתן לעשות 2 ימים קדימה; לעטוף בנייר כסף, להכניס למקרר.)
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים דובדבנים, סוכר, מיץ לימון ושימורי; מבשלים מעל mediumlow חום, ערבוב לעתים קרובות, עד התחמם, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים דובדבנים ומחזירים מיצים למחבת. מרתיחים מיצים עד מופחת בחצי, 5 דקות. להחזיר דובדבנים למחבת, להסיר מהחום ומערבבים במשקה; מגניב. (ניתן לעשות 2 ימים קדימה; כיסוי וצינה.)
מרכיבים שתצטרך
3
להרכיב קינוח: פרוסת עוגה. השתמש חותך עוגיות בצורת לב לעשות 16 לבבות. טוסט Kir Royale
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים 2 כפיות קרם דה קאסיס לתוך כל אחד 8 כוסות גזע ולמלא עם שמפניה צוננת או יין לבן נוצץ.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים קר.
6
משמש למנה: 103 Cal., שומן 0g, צ ' ול 0mg. סיבים 0g, 0g Pro., פחמימות 4g., 6mg Sod. עד שחום קל. לגרוף גלידה על צלחות הגשה. סדר 2 לבבות סביב כפות ולהוסיף 2 כפות. רוטב.
מרכיבים שתצטרך