קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

טרטר סלמון עם צלפים, בצל ירוק וחזרת

טרטר סלמון עם צלפים, בצל ירוק וחזרת
איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 80 קלוריות. גשו לסופר וקנו בצלים ירוקים, בצלצלים, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: טרטר סלמון וחזרת, סלמון צרוב עם חזרת וצדפות, ו סלמון צלוי עם שמיר, צלפים וחזרת.

הוראות

1
על קרש חיתוך, לערום את הסלמון כמה פרוסות גבוהות לחתוך לקוביות ¼ אינץ'. בערך לקצוץ את הקוביות עד שהם על 1/8 אינץ חתיכות, אבל לא purã©ed. חלק מרקם משתנה הוא טוב. בקערה ערבוב בינוני לא מגיב, בעדינות מערבבים יחד את הסלמון, עם כל המרכיבים הנותרים, למעט מלפפון ופרוסות באגט.בשורה התחתונה של מגש הגשה עם פרוסות מלפפון הניח במעגלים קונצנטריים. תלולית הטרטר על הפרוסות, הכיסוי, ומקרר לפחות 1 שעה כדי לאפשר את הטעמים להתמזג ואת הטרטר להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מגישים אותם על גבי פרוסות באגט, עם קצת מלפפון חזרת נוספת בצד כמו תוספות אופציונליות.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
בגטבגט
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.