קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

טריפל של אוכל השטן פטל.

טריפל של אוכל השטן פטל.
טריפל של אוכל השטן פטל. הוא מתכון אירופאי שמגיש 12. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בסביבות 8 גרם חלבון, 43 גרם שומן, ובסך הכל 1204 קלוריות. מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם ג'לי פטל, צדפות של פטל, קצפת כבדה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-20 דקות. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 26%. הציון הזה לא כל כך גדול. מתכונים דומים: את עוגות האוכל של השטן הקטן, עוגת האוכל של השטן ועוגת האוכל של השטן.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות עבור טריפל. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את Cava Mestres Reserva Brut 1312. הסוקרים די אוהבים אותו עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
Cava Mestres Reserva Brut 1312
Cava Mestres Reserva Brut 1312
בצבע צהוב קש חיוור עם הדגשות ירוקות גלויות ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים חתוכים. בחיך הוא רענן, חושף איזון נהדר של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.