קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירקות צלויים אנצ'ילדות שעועית שחורה ורדס

ירקות צלויים אנצ'ילדות שעועית שחורה ורדס
ירקות צלויים אנצ'ילדות שעועית שחורה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 341 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חלפיניו, שמן זית, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. נסו אנצ'ילדות שעועית שחורה עם רוטב פלפל אדום קלוי, קישואים קלויים, שעועית שחורה ואנצ'ילדות גבינת עיזים, ו שעועית שחורה אנצ'ילדות עם פלפל אדום קלוי קשיו שמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו נואר אורגני Stoltz. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.