קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות1
ציון בריאות29
מגזין

כדורי אוריאו שלג נמסים

כדורי אוריאו שלג נמסים
והוא יספק כ 1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 154 גרם של שומן, וסך הכל 2917 קלוריות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עוגיות אוראו החורף, ג'לים לקשט צבעוניים, גבינת שמנת פילדלפיה, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. נסו כדורי עוגיית OREO שלג נמס, כדורי עוגיות אוריאו וסנומן + עוגיות ממולאות Oreo, ו כדורי עוגיות אוריאו-איש שלג (מתכונים דומים).

הוראות

1
דק לרסק 9 עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
2
מערבבים גבינת שמנת ופירורי עוגיות עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקותחבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקות
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
3
להתגלגל לתוך 15 כדורים.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
מניחים עוגיות שנותרו על גיליון אפייה מצופה נייר שעווה. טובלים כדורי שוקולד; מניחים על עוגיות. הקש על עוגיות על מגש 3 עד 4 פעמים, המאפשר שוקולד עודף לבריכה על עוגיות. לקשט עם ג ' לים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
5
מקררים 1 שעה או עד המשרד. שמור בקירור.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו ניתן לזווג עם קרם שרי, מדיירה, פרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "