קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

כדורי שוקולד

כדורי שוקולד
כדורי שוקולד הוא חלב חינם מתאבנים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 136 קלוריות. והוא יספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האסייתית הזאת. אם יש לך שוקולד למחצה, קיצור, חמאת בוטנים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. . עם כפית ציון של 21% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: שוקולד טבל שוקולד צ'יפס עוגיות בצק כדורים, כדורי שוקולד רום אני, ו כדורי שוקולד אגוז.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד את חמאת הבוטנים ואת הסוכר של ממתקים עד חלקה. מערבבים פירורי קרקר גרהם עד מעורבב היטב. טופס את הבצק לתוך כדורי 1 אינץ ' על ידי גלגול בידיים שלך, או באמצעות כף עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממיסים את שבבי השוקולד למחצה, ריבועי שוקולד למחצה, והקיצור במחצית העליונה של הדוד הכפול. השתמש במזלג כדי לטבול את הכדורים לתוך שוקולד נמס, ומניח על נייר שעווה להתקרר עד סט.
מרכיבים שתצטרך
שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים
Semisweet שוקולדSemisweet שוקולד
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
נייר שעווהנייר שעווה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא היקב של גפן בוש תקווה טובה Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.