קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

"כנפי עוף צלויות בלואיזיאנה"

אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני hor d ' ouvre, אז תנו הזדמנות ל צלוי לואיזיאנה חם כנפיים. מתאים ל-8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 254 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. אם יש לך כנפי עוף, רוטב לואיזיאנה חם, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו-20 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: אפוי בתנור לואיזיאנה כנפיים חמות, כנפיים צלויות נהדרות!!, ו כנפיים צלויות מתוברקות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.