קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

כנפיים מונגוליות בועטות עם רוטב ווסאבי מוקרם

כנפיים מונגוליות בועטות עם רוטב ווסאבי מוקרם
אם יש לכם חומץ תפוחים תפוחים, רוטב סויה, תיפופי כנף עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ תפוחים תפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שזיפים ללא ביצים, איך להכין עוגת שזיפים כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו כנפיים עוף אידיוט עם רוטב טבילה שמנת, כנפיים עוף אידיוט עם רוטב טבילה שמנת, ו חמישה ספייס סיני מתובל שפשף כנפיים עוף עם רוטב כוסברה שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המיונז, שמנת חמוצה, כוסברה, מיץ ליים ווסאבי בקערה קטנה ומתבלים במלח ופלפל. שמור את הרוטב במקרר עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ווסאביווסאבי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
חותכים את הבשר של התיפופים בבסיס העצם ולמשוך את הבשר למטה כדי ליצור סוכריות על מקל.
מרכיבים שתצטרך
תופים עוףתופים עוף
סוכריות על מקלסוכריות על מקל
עצםעצם
בשרבשר
2
בסיר, לשלב את הדבש, רוטב סויה מתוק, רוטב צ 'ילי סמבל, חומץ, Sriracha, ג' ינג ' ר, נמוך נתרן ורוטב סויה רגיל, שום, פלפל שחור ומלח. מביאים את התערובת לרתיחה מעל חום בינוני ומבשלים עד מעובה קצת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
פלפל שחורפלפל שחור
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
SrirachaSriracha
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום ולהעביר לקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
ממלאים סיר גדול וכבד קצת יותר מחצי הדרך בשמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מחממים את השמן מעל חום בינוני-גבוה עד שמד חום עמוק מוכנס לאוגרי השמן 350 מעלות F. מטגנים את הכנפיים בקבוצות עד חום זהוב ומבשלים דרך, 8 עד 10 דקות. מיד לזרוק את הכנפיים החמות עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
כנפי עוףכנפי עוף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
מגישים את הכנפיים עם רוטב הטבילה בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
כנפי עוףכנפי עוף

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כנפי עוף מתופפיםכנפי עוף מתופפים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צ'ילי סמבלרוטב צ'ילי סמבל3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר טרי קצוץג'ינג'ר טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3(חוֹרֶף)רוטב סרירצ'הרוטב סרירצ'ה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מתוקרוטב סויה מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק ווסאביהדבק ווסאבי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.