קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

כרוב נאפה פשוט קימצ'י

כרוב נאפה פשוט קימצ'י
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל Kimchi כרוב נאפה פשוט. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 77 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-30 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, כרוב נאפה, ג' ינג'ר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. נסו כרוב נאפה וגזר קימצ'י, קימצ'י כרוב נאפה בסיסי (קימצ' י), ו כרוב Napa ללא גלוטן קמחי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Indaba Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.