קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

כרוב, נקניק פולני ופירוגי.

כרוב, נקניק פולני ופירוגי.
צריך מתאבן ללא גלוטן? כרוב, נקניק פולני, ו Pierogies יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 466 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חומץ בלסמי, כרוב סבוי, נקניק קילבסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון מזרח אירופה. . עם כפית ציון של 50% המנה הזאת די טובה. נסו כרוב, נקניק פולני & Pierogies, כרוב עם נקניק פולני, ו נקניק וכרוב פולני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הכרוב, חמאה, ופטריות לסיר גדול או תנור הולנדי עם מכסה. מתבלים במלח מתובל ושופכים פנימה את הבירה. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים. בעוד הכרוב הוא רותח, לשלב את kielbasa, שום, בצל, רוטב ווסטרשייר, וחומץ בלסמי במחבת. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים עד הבצלים הפכו שקופים, כ 5 דקות. מערבבים את תערובת הנקניק לתוך תערובת הכרוב, להתאושש, ולהמשיך רותח עד הכרוב הוא רך, על 15 עד 20 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
נקניקייהנקניקייה
ל-1 אננסל-1 אננס
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
כ -15 דקות לפני הכרוב מוכן, למלא סיר גדול עם מים מומלחים קלות ולהביא לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את פירושקי וחוזרים לרתיחה. מבשלים עד pierogies לצוף למעלה, 5 עד 10 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מחממים את שמן הירקות במחבת נקייה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים את pierogies סחוט, ומבשלים עד חום זהוב משני הצדדים, על 5 דקות. מערבבים בעדינות את pierogies השחום עגבניות חתוכות לקוביות לתוך תערובת הכרוב, ומבשלים 5 עד 10 דקות כדי לחמם.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ל-1 אננסל-1 אננס