קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות6
ציון בריאות71
מגזין

כרובית לבישול איטי ותפוחי אדמה עם תבלינים הודיים (aloo G

כרובית לבישול איטי ותפוחי אדמה עם תבלינים הודיים (aloo G
כרובית בישול איטי ותפוחי אדמה עם תבלינים הודיים (aloo G עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 240 קלוריות, 11 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 4 שעות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם כוסברה, אבקת קארי, תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה., בישול איטי עוף חמאה הודי עם כרובית, ו אטקינס כרובית עם תבלינים הודיים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.