קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות19
מגזין

כריך גבינה בגריל ממרח אבוקדו בייקון

כריך גבינה בגריל ממרח אבוקדו בייקון
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לכם בייקון, חמאה, ממרח אבוקדו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו ממרח אבוקדו טוסט גבינה, ממרח אבוקדו טוסט גבינה, ו ממרח אבוקדו וצ'יפס טוסט גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הבייקון עד פריך ומניחים בצד על מגבות נייר כדי לנקז.חמאה בצד אחד של כל פרוסת לחם, מפזרים חצי מהגבינה על הצד הלא כרות של פרוסת לחם אחת ואחריו ממרח אבוקדו, בייקון, צ ' יפס טורטייה, הגבינה הנותרת ולבסוף העליון עם פרוסת הלחם הנותרת עם הצד החמוץ למעלה.גריל מעל חום בינוני עד חום זהוב והגבינה נמסה, על 2-3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לגוואקמולי. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.