קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

כריך סטייק בקר בסגנון ביסטרו

כריך סטייק בקר בסגנון ביסטרו
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל כריך סטייק ביסטרו בסגנון בשר. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 485 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, שמן זית, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: כריך סטייק ביסטרו פלנק, כריך בשר ביסטרו, ו כריך ביסטרו בקר וג'ק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יקב Four Brix Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " תערובת עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " Blend
"סופר טוסקנה" קליפורני של סנג ' ובזה, קברנה סוביניון, מרלו הוא נסיעה מלאה-גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל ואוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים על ידי רמזים של פלפל ווניל עם גימור ברי מתוק.