קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כריכי טונה גינה

כריכי טונה גינה
כריך טונה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 139 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מיונז, חרדל דיז'ון, לחם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: כריכי טונה גינה, סנדוויצ'ים טונה ופיתה, ו סלט טונה גינה.

הוראות

1
שלב הראשון 8 מרכיבים בקערה בינונית, ערבוב היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים 1/4 תערובת טונה כוס על כל אחד 4 פרוסות לחם. למעלה באופן שווה עם פרוסות גבינה, גזר, מלפפון, וחסה. למעלה עם פרוסות לחם שנותרו, לחתוך לחצי.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
גזרגזר
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
לחםלחם
טונהטונה
3
טיפ: אכילת טונה פעם או פעמיים בשבוע אינה מהווה סיכון בריאותי למבוגרים בריאים. עם זאת, להימנע מאכילתו בתדירות גבוהה יותר כי טונה-גם משומר וגם טרי-מכיל רמות גבוהות של כספית שיכול לגרום עייפות כרונית ואובדן זיכרון אצל מבוגרים. כספית יכולה גם לפגוע במערכת העצבים המתפתחת של ילד שטרם נולד. אם אתה בהריון, בהתחשב הריון, או הנקה, עדיף להימנע טונה.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה

ציוד

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יקב Four Brix Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " תערובת עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " Blend
"סופר טוסקנה" קליפורני של סנג ' ובזה, קברנה סוביניון, מרלו הוא נסיעה מלאה-גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל ואוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים על ידי רמזים של פלפל ווניל עם גימור ברי מתוק.