קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

כריכי טונה ים תיכוניים

כריכי טונה ים תיכוניים
כריכי טונה ים תיכוניים הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 235 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, עגבניות מיובשות, טונאן במים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: כריכי טונה ים תיכוניים, היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, ו טונה ים תיכונית.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.