קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות99
מגזין

כריכי סטייק קרואסון עם בצל מקורמל וסוסראדי

כריכי סטייק קרואסון עם בצל מקורמל וסוסראדי
כריכי סטייק קרואסון עם בצל מקורמל וסוסראדי עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 203 גרם חלבון 225 גרם של שומן, וסך הכל 3668 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %83 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם ארוגולה, מרק בשר בקר, קרואסונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : כריכי סטייק קרואסון עם בצל מקורמל ומיונז חזרת, כריכי סטייק עם בצל מקורמל, ו כריכי סטייק עם פלפלים מקורמלים, בצל ושום.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו מחוז Peju. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה