קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות30
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםסלט
מגזין

כריכי סלט טונה פקאן

כריכי סלט טונה פקאן
כריכי סלט טונה-פקאן הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 294 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא פלפל, פקאן, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו סלט הטונה של הלן או כריכי סלט טונה, כריכי סלט טונה, ו כריכי סלט טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים עלה חסה על חצי מכל מאפין אנגלי. למעלה באופן שווה עם תערובת טונה. למעלה עם חצאי מאפין אנגלית שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
½ כפיות מלח½ כפיות מלח
עלי חסהעלי חסה
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו חוות ברינג ' ר האוול (Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch) עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק