קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

לאסי גזר-מנגו

לאסי גזר-מנגו
לאסי גזר מנגו נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני משקאות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 207 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. אם יש לכם מלח, מיץ ליים, מנגו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s, לאסי מנגו או Aam ki לאסי, איך לעשות לאסי מנגו, ו מנגו לאסי-Aam ki Lassi (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיץ הגזר.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים את המיץ לבלנדר ומוסיפים את כל שאר החומרים מלבד המלח. להתמזג עד חלקה. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.