קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 3 דק.
מנות70
ציון בריאות0
מגזין

לבבות פטל אדום לבנים

לבבות פטל אדום לבנים
לבבות פטל אדום לבנים הוא הר ד ' אובר שמשרת 70. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 74 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. גשו לסופר וקנו אלכוהול פטל, חמאה, אבקת צבעי מאכל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 3 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: לבבות לחם קצר פטל וגבינת שמנת פטל מטבל מרשמלו, לבבות לחם פטל, ו לבבות שוקולד-פטל.

הוראות

1
מניחים את מחית הפטל הטרייה בתבנית ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מחית פטלמחית פטל
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
יוצקים את מחית הפירות החמה על שוקולד החלב הקצוץ. המחית החמה תמיס את שוקולד החלב. השתמש במטרפה כדי לערבב את מחית השוקולד והפירות.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מוסיפים את החמאה וממשיכים להקציף. להקציף ללא הרף תוך הוספת האלכוהול וסירופ התירס.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
אלכוהולאלכוהול
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ללא גושים שנותרו.
1
מניחים כמה טיפות צבע בכלי הקיבול של מברשת האוויר ומורחים צבע על התבניות הריקות. זה מה שייתן לשוקולדים המוגמרים את צבעם. חזור לצייר כמו תבניות רבות ככל שיש לך. מעצבים את השוקולדים: השתמשו במצקת למילוי התבנית בשוקולד לבן. כשהוא מלא, רוקן אותו לקערת השוקולד. החלק הפנימי של כל חלל צריך להיות מצופה באופן שווה עם שוקולד. נגבו את קצה התבנית בעזרת מרית אופסט והניחו אותה הפוכה על רשת המונחת מעל תבנית אפייה. לאחר שהשוקולד מתחיל להתקשות, כ -5 דקות, מגרדים שוב את התבנית בעזרת מרית אופסט. כשהשוקולד מתייצב הוא מתכווץ או נסוג מדפנות התבנית. קצה נקי ימנע ממנו להידבק ולהיסדק כשהוא מתכווץ. אפשר להכניס את התבנית למקרר למספר דקות כדי לעזור לשוקולד להתקשות. חזור על הפעולה כדי למלא כמה תבניות שיש לך.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
מצקתמצקת
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים את גנאש הפטל בשקית צנרת ומכניסים אותו לתבניות הממולאות בשוקולד. השאירו מספיק מקום לשכבת השוקולד שסוגרת את התבנית.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
3
בואו להגדיר במקרר במשך כמה שעות או לילה. לסגירת תחתית כל חלל, השתמשו בשוקולד לבן מחוסם ומרחו בעזרת מרית אופסט. לגרד נקי ולאפשר להם להגדיר. אתה יכול למקם אותם במקרר במשך 15 דקות. כשהשוקולד התייצב, הפוך את התבנית על משטח יבש ונקי. יתכן שיהיה צורך לראפ את התבנית כנגד השיש כדי לעודד את השוקולדים להשתחרר מהתבנית.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
4
מקור: לב תבניות: בריל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק אושר צוף
גרהם בק אושר צוף
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-סק הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים יותר שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר