קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות4
מגזין

לביבות תפוחי אדמה גזר

לביבות תפוחי אדמה גזר
לביבות תפוחי אדמה גזר הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני מנה צדדית. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 59 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור חנוכה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. גשו לסופר וקנו את כל המטרה קמח, בצל, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. מתכונים דומים: לביבות גזר ותפוחי אדמה, תפוחי אדמה מהירים ולביבות גזר, ו סלק ולביבות תפוחי אדמה בצל אדום עם מחית גזר חזרת וקרם פרייז'ה Caraway.

הוראות

1
מחממים תנור ל 121° עם מתלה בשלישים העליונים והתחתונים.
2
מניחים 1 או 2 מדפי קירור על גבי מחבת גיליון גדולה עם מתלה קירור מתכת (ים).
3
לקלף גזר לגרוס גס במעבד מזון מצויד בדיסק גריסה בינוני (או באח גס לתוך קערה באמצעות חורים דמעה בצורת גדול על פומפיה תיבת).
מרכיבים שתצטרך
4
חזור עם תפוחי אדמה ובצל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מיץ לימון וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
6
העברת תערובת למגבת מטבח (לא בד טרי) ולהקיף במגבת, ולאחר מכן לסחוט כמה שיותר נוזל ככל האפשר.
7
לנגב את הקערה נקי, ולאחר מכן להחזיר ירקות קערה ומערבבים בקמח, ביצים, ו 1 כפית מלח עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
8
שמן חום במחבת nonstick גדול 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מנצנץ. מלא 1/4 כוס למדוד עם תערובת לביבה בזהירות כפית אותו למחבת, ואז לשטח קלות בקוטר 3 אינץ ' עם מרית חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
9
טופס 5 לביבות יותר במחבת ומטגנים עד תת הם זהב, 2 עד 3 דקות. (אם לביבות חום מהר מדי, להפחית את החום.) הפוך ומטגנים עד הזהב בצד השני, על 3 דקות יותר.
10
להעביר מגבות נייר לניקוז בקצרה, ולאחר מכן להעביר מתלה מתכת להגדיר על מחבת גיליון בתנור כדי להתחמם. לעשות יותר לביבות באותו אופן.
1
לביבות ניתן לשמור חם בתנור עד 1 שעה.