קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

לביבות תפוחי אדמה זהב יוקון

לביבות תפוחי אדמה זהב יוקון
המתכון אפיק לביבות תפוחי אדמה זהב יוקון יכול לספק הכמיהה היהודית שלך בסביבה 1 שעה ו 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1656 קלוריות, 80 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. אם יש לכם שמנת, עלי רוזמרין, בצל ו / או 2-in. אורכים של צ'ייב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור חנוכה. מתכונים דומים: תפוח אדמה זהב יוקון ולביבות ארטישוק ירושלמיות עם תפוח-מיונז חזרת ותרמסלטה, לביבות פריכות ללא גלוטן יוקון זהב, ו יוקון דרך ורמונט: פנקייק תפוחי אדמה יוקון זהב ורסק תפוחים עבה.

הוראות

1
למלא קערה גדולה ערבוב שלושה רבעים מלאים במים קרים. באמצעות הצד הגס של פומפיה תיבת או מעבד מזון מצויד בדיסק פומפיה בינוני גס, תפוחי אדמה מגררים, להעביר אותם למים כמו שאתה הולך.
מרכיבים שתצטרך
2
תנו לתפוחי אדמה לעמוד במים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים תפוחי אדמה למסננת בסדר רשת ולשטוף היטב עם מים. יש לשטוף קערה ערבוב לנגב יבש.
מרכיבים שתצטרך
4
קח קומץ גדול של תפוחי אדמה וסוחט כדי להסיר קצת מים. לערום על מגבת מטבח נקייה, לאסוף פינות מגבת ביד אחת, ולסובב קשה לסחוט את כל הלחות שנותרה. חזור עם שאר תפוחי אדמה, באמצעות מגבות נקיות במידת הצורך. החזר תערובת לקערה.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה בינונית, מערבבים יחד ביצים, ארוחה מצה, עשבי תיבול, מלח ופלפל, ואז שופכים על תפוחי אדמה וזורקים כדי לערבב היטב. אם בכל עת אתה מבחין בריכה של נוזל בתחתית הקערה, לזרוק יותר ארוחה מצה, 2 כפות. בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים 3/4 ב. שמן לתוך 10-12-in. מחבת (עם צדדים לפחות 2 ב. גבוה) מעל חום בינוני גבוה. כאשר השמן מגיע 350, לגרוף scant 1/4 כוס תערובת תפוחי אדמה מהקערה, ולאחר מכן בעדינות להפוך מרית רחבה. לחץ לתוך פטי על 1/3 ב. עבה, ואז להחליק בעדינות פנקייק לתוך שמן חם. מבשלים 3 או 4 פנקייק בכל פעם (לא מחבת הקהל) עד הקצוות הם פריכים ושחומים היטב ומתחת הם חום זהוב, 2 עד 3 דקות. בעדינות להפוך ולבשל עד שצדדים אחרים הם חום זהוב, 2 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים פנקייק מגבות נייר לניקוז בקצרה, ולאחר מכן לשמור על חם בתנור 200 בזמן שאתה מבשל פנקייק הנותרים.
8
מגישים עם סלמון מעושן פרוס, שמנת חמוצה, בצל ו/או עירית, וצלפים.
מרכיבים שתצטרך
9
טיפים לביבות נהדרות: השריה, שטיפה, וייבוש תפוחי אדמה מגוררת מסיר עמילן עודף ועושה את הלביבות פריכות (לא הכרחי לתפוחי אדמה מתוקים).
מרכיבים שתצטרך
10
השתמש באיפוק בעת הוספת ביצים וארוחת מצות. יותר מדי יהפוך את הלביבות כבדות.
מרכיבים שתצטרך
11
לשמור על שמן בין 300 ו 350 תוך טיגון כדי למנוע לביבות להפוך שמנוני. בדוק חום עם מדחום ממתקים ולהתאים את החום בהתאם.
מרכיבים שתצטרך
12
אם ביצוע לביבות קדימה, לתת מגניב על מגבות נייר, ולאחר מכן לארגן שכבה אחת בשקית פלסטיק zip-lock ולקרר עד 3 ימים. מחממים בתנור 300 עד פריך וחם, כ -15 דקות.