קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

לבן (גבינת שמנת לבנונית)

לבן (גבינת שמנת לבנונית)
Labneh (גבינת שמנת לבנונית) דורשת בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 478 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית, יוגורט, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון המזרח התיכון. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. . מתכונים דומים: יש העז שלך: איך לעשות לבן (Aka גבינת יוגורט), Muhallabia, פודינג קרם שקדים לבנוני, ו גבינת יוגורט לבנונית עם זעתר וזיתים.

הוראות

1
קו מסננת גדולה עם cheesecloth. מערבבים מלח לתוך היוגורט, ושופכים את היוגורט לתוך הגבינה. מניחים את המסננת בכיור או בקערה כדי לתפוס את הנוזל שמתנקז. השאר לנקז במשך 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מסננתמסננת
קערהקערה
2
לאחר ניקוז במשך 24 שעות, להעביר את הגבינה וכתוצאה מכך לקערה. מערבבים בשמן הזית. לאחסן במיכל מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

הקינוח עובד ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "