קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 23 דק.
מנות6
ציון בריאות96
מגזין

לובסטר בנוסח חמאה, רביולי מוסקד דה פרובאנס, רוטב חמאה כמהין

לובסטר בנוסח חמאה, רביולי מוסקד דה פרובאנס, רוטב חמאה כמהין
חמאה עלומה לובסטר, מוסקד דה פרובאנס רביולי, רוטב חמאה כמהין הוא מתכון ים תיכוני המגיש 6. המתכון הזה מכסה %77 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 47 גר' של חלבון, 154 גרם של שומן, וסך הכל 2140 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-23 דקות. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם בצל, זרעי שומר, זרעי אניסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. וזה די טוב. מתכונים דומים: לובסטר בנוסח חמאה, רביולי מוסקד דה פרובאנס, רוטב חמאה כמהין, רביולי לובסטר עם חמאה חומה עם רוטב שמנת עגבניות, ו חמאת קוקוס עלומה לובסטר עם רוטב קארי ירוק אננס.

הוראות

1
כדי להפוך את הלובסטר: יש להכין קערה גדולה מלאה קרח. ממלאים סיר גדול מאוד רחב תחתית עם מים ומוסיפים את החומץ, גזר, בצל, סלרי, זרעי אניס, זרעי שומר, זרעי כוסברה, עלה דפנה וקיין. מביאים לרתיחה, לטבול את הלובסטרים (לבשל אחד בכל פעם אם הם לא כל להתאים) בסיר ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הלובסטרים ומיד למקם באמבט קרח כדי להפסיק בישול נוסף.
מרכיבים שתצטרך
3
להניח לובסטר על מגבת, למשוך את הרגליים ולשבור את פרקי האצבעות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את החלק הדק של הטפרים ואת העצם בתוך בשר הטופר על ידי פיתול ומושך אותו החוצה.
מרכיבים שתצטרך
5
הנח את הטופר שטוח על מגבת, כיסוי, ובעדינות להלום עם פטיש רחב או עקב של סכין. השתמש באצבעותיך כדי לדחוף בעדינות את הבשר דרך הפתח הגדול בקצה השני.
מרכיבים שתצטרך
6
להניח את הזנב בשר שטוח ולהשתמש מזמרה לחתוך לחצי לאורכו באמצע.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר את הווריד פועל דרך החלק הפנימי של הזנב אבל להשאיר את הבשר בתוך הזנב.
מרכיבים שתצטרך
8
עבור פרקי האצבעות, לחתוך את המפרק העליון של כל מפרק ולהשתמש במספריים לחתוך את הקליפה לאורך הקצה החיצוני החלק של המפרק. השתמש באצבע כדי לפתוח את הקליפה ולהסיר את הבשר. שומרים את הבשר על מגבת נייר, מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
9
עבור הגוף, למשוך בחזרה ולהשליך את השק מאחורי הראש. שמור את ביצי הזהב הירוקות לרוטב ואת הגוף והרגליים למניה, אם אתה רוצה. תשליך את הטומלי והריאות.
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים את שמן הזית בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את שאלוט ומבשלים עד שקוף, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף את זרעי אניס, זרעי שומר, כוכב אניס, קאיין, כוסברה, ו לטגן עוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את היין; מביאים לרתיחה במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את חתיכות החמאה בהדרגה לטאטא בעקביות כדי להשיג emulsify את פונדו beurre. מסננים את שאלוט.
מרכיבים שתצטרך
6
תוסיף את הטרגון. מתבלים במלח ופלפל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
7
כדי להפוך את רביולי muscade de Provence:מחממים התנור ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
8
לפצל את הדלעת ולהסיר את הזרעים. הניחו את החלקים על מתלה קלייה במחבת צלייה. חתיכות Dab של החמאה על חתיכות בודדות של דלעת.
מרכיבים שתצטרך
9
לטפטף את הדבש על החלקים, מתבלים במלח, פלפל ואגוז מוסקט, ומניחים את מקל הקינמון על אחד מחצאי הדלעת.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את המים במחבת ומכסים בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
11
אופים עד הדלעת היא רכה מאוד, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
12
בואו להתקרר במחבת, שמירה על הנוזל במחבת. לגרד את הבשר מהקליפה; להשליך את הקליפה ואת מקל הקינמון. מערבבים את הדלעת עם הנוזל הנותר במחבת, מתח, ומקררים עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
13
לפרוס עטיפה wonton, מברשת עם ביצה מכות, ומניחים 1 כפית של muscade de Provence מילוי במרכז העטיפה. מכסים עם עטיפה שנייה ולחץ על הקצוות סביב המילוי, וודא לדחוף את כל בועות האוויר מהמרכז לכיוון הקצוות החיצוניים. לחץ על הקצוות כדי לאטום. השתמש חותך כדי לעצב את רביולי או לקצץ את הקצוות הרצוי. אבק עם קמח כדי למנוע דבק, וצינה עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
14
כדי לבשל, blanch את הרביולי במים רותחים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים 1 1/2 כוסות פונדו beurre עם כמהין ומניות עגל, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי להפוך את הסלט: בקערה, מערבבים יחד את הפריזי, שורש סלרי, microgreens, שקדים, ותפוחים. לזרוק עם ויניגרט. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
3
כדי לשרת:לטבול את הלובסטר בפונדו beurre החם ולהשאיר במשך 2 דקות, את החום, רק מספיק זמן כדי לחמם את הלובסטר ולסיים את הבישול. שים כפית של רוטב חמאת כמהין על החלק התחתון של צלחת כדי להפוך את המעגל.
מרכיבים שתצטרך
4
שים את הרביולי החם למעלה. מתבלים במלח, פלפל וטפטוף בשמן זית. ואז להגדיר את הלובסטר על רביולי, משך קצת מהקליפה שלה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיף את הסלט על גבי, תוחב אותו בחלק מקונכיית הלובסטר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)שקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים11 קילו קישואים,זרע אניסזרע אניס2(חוֹרֶף)תפוחים ג'וליאןתפוחים ג'וליאן1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, יותר לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, יותר לפי הטעם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, חתוכה לחתיכותחמאה, חתוכה לחתיכות1גזר, קלופים וחתוכים לקוביותגזר, קלופים וחתוכים לקוביות1קבוצותסלרי, שטף וחתךסלרי, שטף וחתך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשורש סלרי ג'וליאןשורש סלרי ג'וליאן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים או ציר עוףמים או ציר עוף3אינצ ' יםיכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברהזרעי כוסברה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1ביצה, הוכהביצה, הוכה11 קילו קישואים,זרעי שומרזרעי שומר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפריזי.פריזי.1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות1קילוגרםmuscade de Provencemuscade de Provence2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2קילוגרםלובסטרים חיים, נקבה אם אפשרלובסטרים חיים, נקבה אם אפשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקmicrogreensmicrogreens1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קלופים ורבעיםבצל, קלופים ורבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)מלח, יותר לפי הטעםמלח, יותר לפי הטעם6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(יכול להיות או להרחיק)שאלוט טחוןשאלוט טחון1חבורהגבעולי טרגון טרייםגבעולי טרגון טריים14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כמהין חורף, julienned או טחוןכמהין חורף, julienned או טחון4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(יכול להיות או להרחיק)מלאי עגל מופחת, אופציונלימלאי עגל מופחת, אופציונלי11 קילו קישואים,ויניגרט, עשוי חומץ banyulsויניגרט, עשוי חומץ banyuls2אניס כוכב שלםאניס כוכב שלם1חבילהעטיפות wontonעטיפות wonton

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם הבחירה הראשונה שלי ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. גילברט פיקק שאבלי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Gilbert Picq Chablis
Gilbert Picq Chablis
בדרך כלל זה מגיע מ -12 חבילות והוא תמיד סד מלא תמצית קונכייה מצועצעת, מה שהופך אותו Chablis quintessential.