קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

לזניה סלמון ואספרגוס

לזניה סלמון ואספרגוס
לזניה סלמון ואספרגוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 41 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 706 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו קמח, פילה סלמון, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו לזניה לבנה עם Parmigiano Besciamella (לזניה בביאנקו ), לזניה עם ארטישוק (Lasagne di Carciofi), ו פאי אספרגוס סלמון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.