קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות43
מגזין

לזניה צמחונית בריאה

לזניה צמחונית בריאה
לזניה צמחונית בריאה עשויה להיות רק המתכון הים תיכוני שאתה מחפש. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ-19 גרם חלבון, 13 גרם שומן ובסך הכל 292 קלוריות. מתאים ל-12 מנות. תמורת $1.56 למנה, מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. גשו לסופר וקנו בצל, תרד, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-30 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 75%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו לזניה צמחונית לבבית, בריאה, לזניה צמחונית ולזניה צמחונית.

יין מומלץ: קיאנטיname, Montepulciano, סנג ' ובזה

קיאנטי, מונטפולצ'יאנו וסנג'ובזה הם אפשרויות נהדרות עבור לזניה. לזניה משתלבת היטב עם יין אדום בעל גוף בינוני עם חומציות גבוהה יותר. סנג'ובזה, מונטפולצ'יאנו וקיאנטי מתאימים כולם. פרנסיס פורד קופולה Diamond Collection Merlot עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אוסף יהלומים מרלו
פרנסיס פורד קופולה אוסף יהלומים מרלו
מרלו שימש באופן מסורתי כדי למזג רכות ועושר לתוך תערובות קברנה, אך כעת הפך לאחד היינות האדומים הפופולריים ביותר מקליפורניה. מרלו תווית כחולה מסדרת היהלומים פרנסיס קופולה משנת 1999 הוא נדיב ומפואר. הוא עשוי עם כמויות קטנות של סירה וקברנה סוביניון כדי להוסיף אישיות וריפוי ארומטיים. המרלו מיושן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות עד שלוש שנים במשך שמונה חודשים. באף בולטים ניחוחות של פירות יער ופאי אוכמניות מהפרי המשתלבים עם איכות הטוסט המסוגננת מעץ האלון. בחיך, טעמי הפטל הניתנים לזיהוי וטעמי הפירות הכחול הצפוף והריבתי משתלבים עם המבנה האלגנטי של היינות כדי לתמוך בגימור המסוגנן והארוך. מרלו מסדרת היהלומים 1999 מזמין במיוחד עם עושר ומשיכה גדולים; זה ניתן לשתייה עכשיו או שניתן להניח אותו למשך שנתיים עד חמש שנים.